ECS K7SA5 i dlugie wykrywanie HDD

Autor: Lukasz Czyczylo (lukandelic_at_plusnet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 20:11:13 MET DST

Czesc, od dwoch dni mam ta plyte i wydaje sie byc calkiem udanym
produktem, jednak zastanawia mnie wzglednie dluga detekcja [nie auto]
jednego z moich twardych dyskow [stary wysluzony grat IBM 4 GB u-dma
33]
Sytuacja wyglada tak:
Najpierw wykrywany jest bezproblemowo primary master, a zanim wykryje
drugi dysk komp mysli, mysli i wyswietla wynik po ok. 15 s.
Najdziwniejsze jest to, ze jeszcze wczoraj wykrywal natychmiastowo.
Moze cos sie schrzanilo z IDE-1 ? Tasma? Jakies pomysly?

Ps. Autodetekcja w Biosie przebiega zupelnie normalnie i dysk
zachowuje sie rowniez calkiem normalnie.

--
Lukasz Czyczylo >>>>>>>>>>>>>>>   lukandelic_at_plusnet.pl
"You are about to experience the awe and mystery