Re: Znikajace ikony - pomocy !

Autor: Piotr (kusyp_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 11:06:59 MET

Użytkownik Slawek <sdrabik_at_bilans.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rogk1$t01$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Pomozcie bo nie wiem co robic
>
> Znikaja mi ikony w windzie: ikonka do minimalizacji, maksymalizacji, do
> zamykania,
> ikona paska start, pola wyboru, pola opcji itd. Zamiast nich mam jakies
> smieci i jak
> tu sie polapac ktora opcja jest wybrana albo ktory przycisk jest do czego
?
> Kiedy znikaja ? Sam nie wiem, czasem po dluzszej pracy, czasem zaraz po
> uruchomieniu
> windowsa i po otwarciu kilku okienek. Musze restartowac komp i wtedy znowu
> na jakis
> [...]
mam czasem podobną sytuację tylko że mi giną ikonki programów na pulpicie i
w menu start. Poradziłem sobie tak:
Zmieniłem rozmiar ikonek , zastosowałem zmiany i powróciłem do wielkości
orginalnej i OK
Nie wiem czy to pomoże u ciebie.
Powodzenia