Znikajace ikony - pomocy !

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 10:35:03 MET

Pomozcie bo nie wiem co robic

Znikaja mi ikony w windzie: ikonka do minimalizacji, maksymalizacji, do
zamykania,
ikona paska start, pola wyboru, pola opcji itd. Zamiast nich mam jakies
smieci i jak
tu sie polapac ktora opcja jest wybrana albo ktory przycisk jest do czego ?
Kiedy znikaja ? Sam nie wiem, czasem po dluzszej pracy, czasem zaraz po
uruchomieniu
windowsa i po otwarciu kilku okienek. Musze restartowac komp i wtedy znowu
na jakis
czas mam spokoj. Moge tez zrobic Advanced Desktop Redraw - opcja dostepna z
programu
WinFox dla karty graficznej WinFast GF2 MX i ikonki sie pojawiaja ale nie na
dlugo.

Jakies sugestie ? Moze ktos tez ma ten problem ?

Moj sprzet:
Abit KT7A, Athlon 1GHz, WinFast GF2 MX SH PRO, 128MB RAM, Windows ME
Zainstalowane ViaPack 4.29 i orginalne sterowniki do grafiki dostarczone
razem
z karta. Nic nie jest podkrecane ani procek ani grafika. Ultra DMA wlaczone
wszedzie
gdzie sie dalo, grafika idzie na AGPx4.

Licze na pomoc i pozdrawiam
Slawek