Re: Znikajace ikony - pomocy !

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 11:31:09 MET

"Slawek" <sdrabik_at_bilans.com.pl> wrote in message
> Pomozcie bo nie wiem co robic
>
> Znikaja mi ikony w windzie: ikonka do minimalizacji, maksymalizacji, do
> zamykania,
> ikona paska start, pola wyboru, pola opcji itd. Zamiast nich mam jakies
> smieci i jak

Witam

Nie masz przypadkiem karty na chipie Yamaha 724 lub 744?
Zdaje sie że połączenie Yamaha + Nvidia daje taki efekt.
Problem można rozwiązać zmieniając sterowniki
do dzwieku lub grafy ale nie wiem dokladnie na jakie.
Innym rozwiazaniem jest przesiadka na Win2k/WinXP, tam
problem nie wystepuje.

Tomek