Re: Pomocy! mam duzy problem...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 07:44:31 MET

Użytkownik Kamil <kkamil_at_optonline.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AQHD7.50343$C7.14964189_at_news02.optonline.net...
> Mam problem. Ostatnio podzielilem twardziela na kilka partycji.
> Wszystko byloby dobrze, gdyby nie problem z jedna partycja.
> Zniknela mi jej ikona i jak klikam 2 razy na nia, to pokazuje mi sie okno,
> ktorym
> pisze, ze nie moze znalezc jakiegos programu, setup.exe. Nie wiem o jaki
> program chodzi, i gdzie go szukac. Jak to naprawic? zeby otworzyc
partycje,
> musze prawym przyciskiem myszy wybrac z menu Otworz, i wtedy mi sie
otwiera.
> Uzywam windows 98 second edition. Partycje dzielilem przy pomocy
> [...]
na email ?? i co jeszcze ??
moze masz problem z Windą a nie z partycją ????
jakie partycje robiłeś ??? moze dwie główne albo dwie rozszerzone zamiast
jednej i dwóch dysków logicznych ???? a w DOS'ie jak jest ??? widać???