Pomocy! mam duzy problem...

Autor: Kamil (kkamil_at_optonline.net)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 01:45:20 MET

Mam problem. Ostatnio podzielilem twardziela na kilka partycji.
Wszystko byloby dobrze, gdyby nie problem z jedna partycja.
Zniknela mi jej ikona i jak klikam 2 razy na nia, to pokazuje mi sie okno, w
ktorym
pisze, ze nie moze znalezc jakiegos programu, setup.exe. Nie wiem o jaki
program chodzi, i gdzie go szukac. Jak to naprawic? zeby otworzyc partycje,
musze prawym przyciskiem myszy wybrac z menu Otworz, i wtedy mi sie otwiera.
Uzywam windows 98 second edition. Partycje dzielilem przy pomocy
PartitionMagic pro 6. jezeli ktos wie, jak naprawic ta partycje, to prosze o
kontakt.
Jezeli ktos mial podobny problem, to tez prosilbym o kontakt.
Z gory dziekuje osobom ktore moga mi pomoc. Prosze o kontakt e-mail.
moj e-mail to mailto:kkamil_at_optonline.net .
Kamil.