Re: Samsung 60.0 GB ATA/100 (SV6004H)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 07:42:30 MET

Użytkownik %$#@ kargul @#$% <lansky_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rnu0n$ehr$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Czy twarde dyski samsunga to dobry sprzet ?
> Czy sa ciche i malo awaryjne ?
> Czy warto kupowac ta tanizne czy lepiej ciut
> drozej seagate ? z tego co zauwazylem barracuda4
> jest prawie o dwie banki drozsza ... co rozni te urzadzenia
> jesli jest taka roznica w cenach ...

sam mam samsunga 20GB - nosze go prawie codziennie w te i wewte (od roku) i
jest wszystko OK - są też ciche
a od Baracud różni je pare szczegółow technicznych (czy ten dysk też jest
7200obr ???) (inny bufor) - różnica średnia i często nie zauwa żana przez
normalnego urzytkownika