Re: ECS P6S5AT

Autor: V0lcus (volcus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 19:55:30 MET

Krzysiek napisal w news:9rlmvm$c6j$1_at_news.tpi.pl nastepujace slowa:

> Fizycznie to samo (s370) ale intel pozaminial pozycje kilka nozek >
> procesora.

Banda debili ;)

> PGA nie jest kompatybilna z FCPGA i procek fcpga nie bedzie dzialal
> w zloczu pga ale fcpga jest kompatybilna z pga i procek pga wsadzony
> do fcpga powinien dzialac. Inna sprawa to problem napiecia procesory
> na pga wymagaly zasilania 2,0V i nowa plyta moze nie miec tak
> wysokiego napiecia dal procesora.

Z Twojej odpowiedzi wnioskuje, ze 'jedyna' ;) przeszkoda do opalenia 466
na tej plycie to kwestia tych cholernych 2,0V. Przejzalem PDF'a do tej
plyty no i niestety producenci jak byk napisali, ze nie obsluguje PPGA.
Jednakze producenci pisza rozne rzeczy i wszystko zawsze trzeba
sprawdzic. Plyta ma na 100% rozpietosc miedzy 1,475V, a 1,75V. Moze
jednak te 0.25V sie znajdzie, wiem ze to sporo, ale cholera pokrzyzowalo
by mi to plany... Moze ktos ma ta plyte i moglby sprawdzic w BIOS'ie
jakie ma mozliwosci. :)