Re: ECS P6S5AT

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 09:03:47 MET

"V0lcus" <volcus_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Jak wiadomo ta plyta ma zlacze PGA370 czyli takie samo jakie
> stosowalo sie pod Celerony 300-533MHz PPGA.

Fizycznie to samo (s370) ale intel pozaminial pozycje kilka nozek procesora.

> Czy naprawde nie ma mozliwosci wpakowania na ta plyte Celerona 466MHz
> PPGA? Czestotliwosci FSB mozna ustawiac na 66 do 133MHz,

PGA nie jest kompatybilna z FCPGA i procek fcpga nie bedzie dzialal
w zloczu pga ale fcpga jest kompatybilna z pga i procek pga wsadzony
do fcpga powinien dzialac. Inna sprawa to problem napiecia procesory
na pga wymagaly zasilania 2,0V i nowa plyta moze nie miec tak
wysokiego napiecia dal procesora.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!