ECS K7S5A

Autor: Pawel S (frog_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 18:51:39 MET

Czesc
Mam pytanie
Kupilem plyte ecs k7s5a i po uruchomieniu okazalo sie ze bios jest
jakby niekompletny, brakowalo ochrony wirusowej i nie dalo sie przez
to wgrac win98 (nie wiedzialem czy jest wlaczona czy nie) natomiast w
manualu od plyty ta funkcja wystepowala, oddalem plyte do sklepu. Po
tygodniu dzwonie do sklepu, zeby sie zapytac co z moja plyta, facet
powiedzial ze jest w serwisie, i jezeli chodzi o ta ochrone to
wszystkie egzemplarze tak maja i windowsa sie wgrywa w inny sposob.
Moje pytanie jest takie, czy to jest wada fabryczna, czy rzeczywiscie
wszystkie egzemplarz tak maja ( co wydaje mi sie dziwne, bo w manualu
ta funkcja wystepuje)
I jeszcze jedno pytanie: Czy bede mogl do tej plyty w przyszlosci
wsadzic athlona xp np 1800+, slyszalem ze wymaga to tylko aktualizacji
biosu.
Pozdrowienia
Pawel. S