Re: intel czy amd

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Tue 30 Oct 2001 - 16:12:07 MET

> za 2500 to zdecydowanie Athlon, płyta główna na DDR-y. Nikomu nie polecam
> mutantów w stylu P4 + DDR-y lub SDRAM-y.
> P4 pokazuje moc dopiero przy programach zoptymalizowanych dla SSE2. (a
> takich na razie mało).

Pomimo, że mam intela, polecam zdecydowanie AMD. Już nie dlatego, że
rozwiązanie tańsze i również wydajne jak Intel, ale przede wszystkim za
poważne traktowanie klienta. Mam tu na myśli uparte promowanie P4, wysokie
ceny na P3 i nie dawne pojawienie się Tualatin'ów. Zeszłym roku wpakowałem
się w P3 mając nadzieję, że za kilka miesięcy z tanieją. A g... nie dość, że
nie z taniały, ale pojawiły nowe P4, ażeby jeszcze drożej było przy przesiadce
na inny procesor wypuszczono Tualatiny, które ku ogólnej radości na bitym w
butelkę klientom potrzebują nowej płyty. I jak tu ufać intelowi....:(
Rafał