Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: Grzegorz MEFI Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_gaschka.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 16:19:31 MET

> Kupiłem ją w poniedziałek i zaczeło się :-<
ja kupilem w zeszly piatek

> Okazało się że płyta działa stabilnie tylko na ustawieniach 100/100. Po
> ustawieniu płyty na 100/133 (pamięć) komputer wogóle się nie uruchomił.
> Na ustawiniach 133/133 komp. chodził strsznie niestabilnie. Nie pomagało
> zainstalowanie biosu dla overclockerów i próba na pośrednich
częstotliwościach.
u mnie chodzi na 133/133 + ddr + athlon 1,2

i wszystko jest okej bez pierdnicia zaladowalem najnowszy bios z 25 10 2001
doszly dodatkowe opcje w menu oraz miernik temteratury procka ktpory u mnie
wacha sie miedzy 40 a 50 stopni

lecz ja kupowalem te plyte tylko i wylacznie pod wzgledem (266 ) i ddrow

na 100 ta plyta nie sprawdza sie i wszedzie o tym pisza
resetowania biosu jeszcze nie mialem