Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 21:37:43 MET

Użytkownik <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7773.000002f8.3bde48a0_at_newsgate.onet.pl...
> Wiatam !
>
> Jakies 2mc tesmu testowałem płytę ECS K7S5A (SIS735). Byłem z niej dośc
> zadowolony. Teraz postanowiłem sobie taką sprawić.
>
> Kupiłem ją w poniedziałek i zaczeło się :-<
>
> Okazało się że płyta działa stabilnie tylko na ustawieniach 100/100. Po
> ustawieniu płyty na 100/133 (pamięć) komputer wogóle się nie uruchomił.
> Na ustawiniach 133/133 komp. chodził strsznie niestabilnie. Nie pomagało
> zainstalowanie biosu dla overclockerów i próba na pośrednich częstotliwościach.

IMHO płyta powinna pójść do serwisu jako że nie działa stabilnie
mógłbyś się też wymienić z kimś zasilaczem.

> Najśmieszniejsze jest to że płyta kórą miałem w testach była pozbawiona tych
> problemów.
>
> Zauważyłem mały szczegół , wszyscy którzy testowali tę płytę (łaczeni z zemną)
> dostali wersję z "kwadratoym" biosem. Obecnie spzredawane są płyty w nowej
> podwersji z prostokątnym biosem które są przeciwnością tamtej podwersji.
>
> S abardzoi niestabilne , mają kłopoty z zamykaniem systemu Win98 (komunikat że
> mozna wyłaczyć kompa).

Jeżeli masz win98se to niezbędny jest shutdown supplement
jest np. na www.pc.com.pl win98se shut ...
albo http://plikoskop.internauci.pl
w98se.exe (ok.0.5MB)

PeJot