Odp: Jaki duzy i szybki dysk?

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:08:59 MET

Użytkownik Chooch <lawniczak_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rluub$6p6$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> padl?
> >
> Ja sie ostatnio (od czasu jak czytuje grupy) naczytalem duzo zlych opinii
> nie tylko o Barracudach, ale o sprzecie komputrowym wszelakiej masci i
> wniosek jest jeden - nie ma sprzetu idealnego, najszybszego, niezawodnego,
> taniego i jeszcze takiego co by parzyl kawe (no chyba ze ekspres do kawy).
> Co do twardziela to polecam Barracude IV (mam od 2 miesiecy i jestem w
100%
> usaty.... dalej nie pisze bo mi sie rece placza) albo IBMa z serii
> Erikssona - nie powinienes zalowac.
Tez polecam B IV. To zupelnie inna konstrukcja- 40 gb na talerz (ciekawe,
jak w takim razie robia wersje 20GB...), bardzo ciche i malo wibracji.
Szybkie, choc np. kopiowanie z partycji na partycje w B III bylo odrobine
mocniejsze. Odradzam IBM- firma ta nie robi dyskow do sprzedazy detalicznej,
wiec niemal wszystko, co jest w Polsce, to dziwne kombinacje. No i staraj
sie dowiedziec, od jakiego dystrybutora pochodzi- wiem, ze to graniczy z
cudem, ale faktem jest, ze od firm "z wykazu" producenta chodza jakby
dluzej...No chyba, ze kurier wywali paczke na ziemie, bo mu sie
wyslizgnela...Sam widzialem nie raz.

-
Jacek Kuna