Re: Jaki duzy i szybki dysk?

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 11:22:08 MET

> Jaki duzy(40GB) i szybki dysk (7200 obr.) wybrac, ze by mi za szybko nie
padl?
> Nasluchalem sie ostatnio batdzo duzo zlych opini o Baracudach...

Ja sie ostatnio (od czasu jak czytuje grupy) naczytalem duzo zlych opinii
nie tylko o Barracudach, ale o sprzecie komputrowym wszelakiej masci i
wniosek jest jeden - nie ma sprzetu idealnego, najszybszego, niezawodnego,
taniego i jeszcze takiego co by parzyl kawe (no chyba ze ekspres do kawy).
Co do twardziela to polecam Barracude IV (mam od 2 miesiecy i jestem w 100%
usaty.... dalej nie pisze bo mi sie rece placza) albo IBMa z serii
Erikssona - nie powinienes zalowac.

pozdr.
CHOOCH