Re: Problemy z przechwytem

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:03:33 MET

> Mam kartę Ati Rage Fury Pro z wejściem video. Wczasie zgrywania sekwencji
> video na dysk udaje się przechwycić tylko 30 sekund filmu. Podczas zapisu
> niby wszystko jest ok , ale kiedy odtwarzam film po 30 sekundach robi się
> stopklatka. Dzwięk idzie dalej dobrze a obraz stoi, bez względu na wybrany
> format zapisu. Mój system to 98SE, najnowsze sterowniki do karty (
> rekomendowane nie jakieś beta) directx 8.0, update do niego na video
capture
> oraz program do obsługi karty Multimedia Center 7.1. Proszę o poradę.

Mam taka sama karte, Duron 850_at_893, 384MB RAM_at_140MHz, HDD IBM 40GB IC35. Do
nagrywania uzywam VirtualDuba (Multimedia Center jest zbyt slaby dla mnie) i
kodek huffyuv albo PICVideo MJPEG. Ostatnio nagrywalem 3,5 godzinny film i
poszlo bez szemrania. Sterowniki akurat mam beta :) Win98,DX8+video update

pozdro
Marcin