Re: Jaki dysk za 500 zł

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 11:11:09 MET

> No wlasnie mialy rozne parametry i na dodatek szajsung vs. ibm ;-)

testowałeś szajsungi? powiem Ci, że nie odstają zbytnio od Seagate jeśli
chodzi o HDTacha (innymi porgramami nie sprawdzam). Nie lubię firmy, bo
dyski miała awaryjne i kiedyś faktycznie bardzo wolne. W dodatku ten samsung
był praktycznie niesłyszalny.

> O tuz to!

bawiłem się nie jednym dyskiem 5400 i mówię, że widać różnicę do wszystkich
modeli.

Pozdro. Seba