Re: co jest grane????

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 23:25:28 MET

Hie hie u kumpeli tez tak bylo. sam sie nad tym glowilem 2 dni az olalem i
oddalem go do serwisu. Chlopaki najwidoczniej tez nie wykumali o co chodzi
wiec zmienili plyte, proce i ramy w rezultacie tych zabiegow jest juz ok.
Ktos ostatnio do mnie pisal ze mial tak po zainstalowaniu office 2k ale
wydaje mio sie ze to bez sensu. Formatowalem u niej twardego i wstawialem
nowa winde bez office 2k i dalej tak bylo (bledy eksplorera itd. Na moj gust
to wina badziewnej plyty i juz. Dlaczego badziewnej? Bo najtanszej i
najbardziej problemowej (starczy przegladnac naglowki postow z ostatniego
miesiaca i co chwila bedzie sie widzialo ECS K7VZA) Jedno wiem na plycie nie
wolno oszczedzac i nigdy nikomu nie polece takiej plyty (no chyba ze jego
finanse nie pozwola na cos lepszego) Choc z drugiej strony znam kilka
zestawow na takiej plycie i chodza wysmienicie (ale mi sie zrymowalo;)
Pozdrawiam