Re: Ukradli mi płytę CDROM!!!!

Autor: Devro (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 21:28:25 MET

"Mariusz" <emka_at_net.e.pl> wrote in message news:3bdd9a80$1_at_news.vogel.pl...
> ... oryginalną do gry Quake III Arena i.... przyszedł goguś który chce
> bardzo podobną płytę mi sprzedać, niby kupiła mu mama 5 dni temu , ale na
> pudełku juz nie ma kodu, nie ma instrukcji i nie ma oryginalnego pudełka
> kartonowego itd....
> Reasumując
> Goguś ma płytę wraz z opakowaniem ja mam pudełko kartonowe i kod i wgraną
> grę na kompie.
>
> Jak mam sprawdzić czy ta gra( wziąłem ją do jutra) jest tą moją udowodnić
mu
> że jest złodziejem?
> [...]

1. Zainstaluj na innym kompie (u jakiegos dobrego kolegi, który nie papla
ozorem na około) i zobacz, czy pasuje kod, ten który Masz na kartonie.

lub

2. zobacz, może gdzieś na płycie jest plik, w którym jest serial (na pewno
jest, ale pewnie wkompilowany i go nie odczytasz) ale zobacz

lub

3. Pomyśl, czy ten gość, lub jakiś jego kolo, mógł Ci buchnąć płytę? kiedy?,
w jakich okolicznościach? (no i zastanów się, czemu trafił z tą płytą akurat
do Ciebie? czemu sprzedaje płytę?), jak by co, postrasz go, że pofatygujesz
się do jego rodziców i zapytasz, czy faktycznie mu kupili taką grę!,
niewielu rodziców będzie aż tak kryło bachora-złodzieja większość da w dupe
i odda to co zabrał. Jak Masz już pewność, że to twoja, to zaproś Twoich
dobrych kolegów na czas jego wizyty po płytę, opowiedz im jaki to zły koleś
podp... Ci Twoją grę i jak delikwent się zjawi, to powiedz mu, co myślisz o
tym wszystkim, i że dziękujesz, że się zreflektował i oddał Ci to co Ci
ukradł wcześniej! Zagraj psychologicznie! => Przecież wiesz wszystko, kiedy
Ci ukradł, jak, i że wiesz doskonale, że to twoja płyta, bo była na przykład
znaczona (paćnij coś maleńkiego gdzieś na rysunku gry niezmywalnym markerem
i powiedz, ze to zaznaczyłes zaraz po kupieniu =>ale tak, by się nie rzycało
w oczy, by mógł to przeoczyć nie zauważyć tego znaczka wcześniej, ale by
było pewne, że to twój znaczek (na przykład Twoje inicjały) no i pokaż mu ze
jest zaznaczona!
Oczywiście tak, by nie mógł Ci wyjechać z bańki, wyrwać płyty i dać dyla!!!,
Dobrzy koledzy powinni być w pogotowiu, tak na wszelki wypadek! :)
(oczywiście nie wolno wam pobić gościa, ani robić mu nic złego!!!!!)
Postrasz go, że ten znaczek rysowałeś na przykład z Twoim Tatą albo coś
takiego, co będzie dla niego nie do podważenia... Zaproponuj,ze może poczeka
na Twojego Ojca i zobacz jak się zachowa, jak ukradł, to będzie BARDZO
spłoszony, poddenerwowany! i na pewno będzie unikał spotkania z Twoimi
Rodzicami! w celu potwierdzenia Twojej wersji!
Uważaj, koleś może się spłoszyć (jeśli to jakiś desperat) i w strachu zrobić
Ci krzywdę!!
Zabezpiecz się obecnością kilku dobrych kolegów!!! dwuch-trzech...
Pamiętaj, nie denerwuj się, PSYCHOLOGICZNIE podejdziesz do gościa i jest
załatwoiny! Ty musisz byc spokojny! Opanowany!, Pewny siebie!!! Jak Jesteś
dobry, to go załatwisz kilkoma zdaniami! Poukładaj sobie w głowie kilka
scenariuszy przebiegu tego spotkania, postaraj się przeiwdziec wszystko, jak
sie zachowa, co bedzie mówił, jakie masz kontrargumenty! Im więcej sytuacji
przewidzisz i się do nich przygotujesz, tym pewniejsze Twoje zwycięstwo! Nie
dopuść, by miał Cię czym zaskoczyć, opracuj sobie to co powiesz w danych
sytuacjach, mów spokojnym pewnym głosem!!! Złamiesz gościa!!! Tacy
złodziejszkowie, to frajerzy, nie sądzę, by był odporny na psychologiczne
zagrania! Przestraszy się. Jak tylko zobaczysz, że jest spłoszony, to już go
masz! Tylko Pamiętaj cały czas Ty mówisz spokojnym pewnym siebie głosem,
oplatasz go coraz bardziej! Aż gość pęknie!
Dasz Radę! To Ty Jesteś Ten Dobry! (mam nadzieję!)

--
Pozdrawiam
Devro