Ukradli mi płytę CDROM!!!!

Autor: Mariusz (emka_at_net.e.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 20:05:59 MET

... oryginalną do gry Quake III Arena i.... przyszedł goguś który chce
bardzo podobną płytę mi sprzedać, niby kupiła mu mama 5 dni temu , ale na
pudełku juz nie ma kodu, nie ma instrukcji i nie ma oryginalnego pudełka
kartonowego itd....
Reasumując
Goguś ma płytę wraz z opakowaniem ja mam pudełko kartonowe i kod i wgraną
grę na kompie.

Jak mam sprawdzić czy ta gra( wziąłem ją do jutra) jest tą moją udowodnić mu
że jest złodziejem?
ważne! mam grę zainstalowaną w pełnej wersji i mam kod!

Pozdrawiam

Mario
emka_at_net.e.pl