Re: Ukradli mi płytę CDROM!!!!

Autor: Mario (emka_at_net.e.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 21:56:42 MET


uuuuuufffffffff Devro odwaliłeś kawał dobrej i pożytecznej roboty!
Dzieki bardzo

PS z tym serialem to mnie bardzo zastanawia

Użytkownik "Devro" <rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl> napisał w wiadomości
news:9rke6d$1d00$1_at_pingwin.acn.pl...
> "Mariusz" <emka_at_net.e.pl> wrote in message
news:3bdd9a80$1_at_news.vogel.pl...
> > ... oryginalną do gry Quake III Arena i.... przyszedł goguś który chce
> > bardzo podobną płytę mi sprzedać, niby kupiła mu mama 5 dni temu , ale
na
> > pudełku juz nie ma kodu, nie ma instrukcji i nie ma oryginalnego pudełka
> > kartonowego itd....
> > Reasumując
> > Goguś ma płytę wraz z opakowaniem ja mam pudełko kartonowe i kod i
wgraną
> > grę na kompie.
> >
> > Jak mam sprawdzić czy ta gra( wziąłem ją do jutra) jest tą moją
udowodnić
> mu
> > że jest złodziejem?
> > ważne! mam grę zainstalowaną w pełnej wersji i mam kod!
> >
> > Pozdrawiam
> >
> > Mario
> > emka_at_net.e.pl
> >
> >
> >
>
> 1. Zainstaluj na innym kompie (u jakiegos dobrego kolegi, który nie papla
> ozorem na około) i zobacz, czy pasuje kod, ten który Masz na kartonie.
>
> lub
>
> 2. zobacz, może gdzieś na płycie jest plik, w którym jest serial (na pewno
> jest, ale pewnie wkompilowany i go nie odczytasz) ale zobacz
>
> lub
>
> 3. Pomyśl, czy ten gość, lub jakiś jego kolo, mógł Ci buchnąć płytę?
kiedy?,
> w jakich okolicznościach? (no i zastanów się, czemu trafił z tą płytą
akurat
> do Ciebie? czemu sprzedaje płytę?), jak by co, postrasz go, że
pofatygujesz
> się do jego rodziców i zapytasz, czy faktycznie mu kupili taką grę!,
> niewielu rodziców będzie aż tak kryło bachora-złodzieja większość da w
dupe
> i odda to co zabrał. Jak Masz już pewność, że to twoja, to zaproś Twoich
> dobrych kolegów na czas jego wizyty po płytę, opowiedz im jaki to zły
koleś
> podp... Ci Twoją grę i jak delikwent się zjawi, to powiedz mu, co myślisz
o
> tym wszystkim, i że dziękujesz, że się zreflektował i oddał Ci to co Ci
> ukradł wcześniej! Zagraj psychologicznie! => Przecież wiesz wszystko,
kiedy
> Ci ukradł, jak, i że wiesz doskonale, że to twoja płyta, bo była na
przykład
> znaczona (paćnij coś maleńkiego gdzieś na rysunku gry niezmywalnym
markerem
> i powiedz, ze to zaznaczyłes zaraz po kupieniu =>ale tak, by się nie
rzycało
> w oczy, by mógł to przeoczyć nie zauważyć tego znaczka wcześniej, ale by
> było pewne, że to twój znaczek (na przykład Twoje inicjały) no i pokaż mu
ze
> jest zaznaczona!
> Oczywiście tak, by nie mógł Ci wyjechać z bańki, wyrwać płyty i dać
dyla!!!,
> Dobrzy koledzy powinni być w pogotowiu, tak na wszelki wypadek! :)
> (oczywiście nie wolno wam pobić gościa, ani robić mu nic złego!!!!!)
> Postrasz go, że ten znaczek rysowałeś na przykład z Twoim Tatą albo coś
> takiego, co będzie dla niego nie do podważenia... Zaproponuj,ze może
poczeka
> na Twojego Ojca i zobacz jak się zachowa, jak ukradł, to będzie BARDZO
> spłoszony, poddenerwowany! i na pewno będzie unikał spotkania z Twoimi
> Rodzicami! w celu potwierdzenia Twojej wersji!
> Uważaj, koleś może się spłoszyć (jeśli to jakiś desperat) i w strachu
zrobić
> Ci krzywdę!!
> Zabezpiecz się obecnością kilku dobrych kolegów!!! dwuch-trzech...
> Pamiętaj, nie denerwuj się, PSYCHOLOGICZNIE podejdziesz do gościa i jest
> załatwoiny! Ty musisz byc spokojny! Opanowany!, Pewny siebie!!! Jak Jesteś
> dobry, to go załatwisz kilkoma zdaniami! Poukładaj sobie w głowie kilka
> scenariuszy przebiegu tego spotkania, postaraj się przeiwdziec wszystko,
jak
> sie zachowa, co bedzie mówił, jakie masz kontrargumenty! Im więcej
sytuacji
> przewidzisz i się do nich przygotujesz, tym pewniejsze Twoje zwycięstwo!
Nie
> dopuść, by miał Cię czym zaskoczyć, opracuj sobie to co powiesz w danych
> sytuacjach, mów spokojnym pewnym głosem!!! Złamiesz gościa!!! Tacy
> złodziejszkowie, to frajerzy, nie sądzę, by był odporny na psychologiczne
> zagrania! Przestraszy się. Jak tylko zobaczysz, że jest spłoszony, to już
go
> masz! Tylko Pamiętaj cały czas Ty mówisz spokojnym pewnym siebie głosem,
> oplatasz go coraz bardziej! Aż gość pęknie!
> Dasz Radę! To Ty Jesteś Ten Dobry! (mam nadzieję!)
>
>
> --
> Pozdrawiam
> Devro
>
>
> --
>
> ----=<({+})>= AUT NE TENTARIS AUT PERFICE =<({+})>=----
> ===============================================
> Aby napisać do mnie na priv, wytnij "NOSPAM" z adresu.
> GG: 1087707
> _ - >
> @%@
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:12:09 MET DST