Re: Ukradli mi płytę CDROM!!!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:19:39 MET

Użytkownik Mariusz <emka_at_net.e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bdd9a80$1_at_news.vogel.pl...
> ... oryginalną do gry Quake III Arena i.... przyszedł goguś który chce
> bardzo podobną płytę mi sprzedać, niby kupiła mu mama 5 dni temu , ale na
> pudełku juz nie ma kodu, nie ma instrukcji i nie ma oryginalnego pudełka
> kartonowego itd....
> Reasumując
> Goguś ma płytę wraz z opakowaniem ja mam pudełko kartonowe i kod i wgraną
> grę na kompie.
>
> Jak mam sprawdzić czy ta gra( wziąłem ją do jutra) jest tą moją udowodnić
mu
> że jest złodziejem?
> [...]
e.... nawet jeśli ci ukradł to go troche postrasz - jak to opisał gość w tym
długim poscie (nieźle, nieźle) a sam zrób kopie płyty (bo jeśli masz numer i
pudełko to task jak byś nadal mieł oryginał a sama płyta nic nie warta ( jak
ci zależy to powiedz gostkowi ze mozesz kupić od niego za powiedzmy 10-15
zł)
moim zdaniem licencja i nuimer jest na pudełku i to jest ważne nie nośnik
!!!