Mam problem dotyczacy Athlona 1.4GHz - POMOCY - Pilnie :)

Autor: StRoMaR (stromar_at_tenbit.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 18:26:13 MET

Witam szanownych gropowiczy :)
Nie dawno kupilem nowy sprzet Athlona i w zwiazku z tym mam pytanko do
wszystkich ktozy uzywaja procesora Athlon 1,4GHz :)
Czy temperatura w biosie 62-64 stopnie celsiusza to jest normalne czy musze
cos z tym jak najszybciej zrobic ???
Sorry jak sie powtarzam z pytaniem na grupie ale nie mam czasu czytac
zbytnio bo obawiam sie ze troche to jest za duza temperatura jak na Athlona,
a moze sie myle ?
Jak mozecie to napiszcie mi czy to normalne czy nie i w razie jest za wysoka
to jak najlatwiej jest ja obnizyc ???
Wielkie dzieki za pomoc :)
Mariusz

/StRoMaR