Re: ABIT KT7 RAID i transfer

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 16:17:42 MET

> Spróbowałem podpiąc Seagate 40 i czas 3,5 minuty.
>
> Czyżby były aż takie róznice w szybkości między produktami tych firm, czy
> tylko felerny egzemplarz?

Nigdy nie zetknąłem się z dyskami Fujitsu, ale sądzę że to raczej tylko
ten egzemplarz. Chociaż może trzeba coś mu włączyć, aby zaczął dobrze
działać. Sprawdź to na stronie Fujitsu, może coś na ten temat piszą.
Np. dyski Seagate można przełączać ATA33 <=> ATA66 programowo.
Może Fujitsu ma więcej opcji, od PIO 2 do ATA 100 ;)

Wonder