Re: Mam problem dotyczacy Athlona 1.4GHz - POMOCY - Pilnie :)

Autor: Fei Long (dominik_parzydlo_at_poland.com)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 19:12:00 MET

Użytkownik "StRoMaR" <stromar_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych gropowiczy :)
> Nie dawno kupilem nowy sprzet Athlona i w zwiazku z tym mam pytanko do
> wszystkich ktozy uzywaja procesora Athlon 1,4GHz :)
> Czy temperatura w biosie 62-64 stopnie celsiusza to jest normalne czy
musze
> cos z tym jak najszybciej zrobic ???

ma co prawda athlona 1,2 GB, ale mysle, ze sprawa powinna wygladac podobnie.
u mnie w biosie temperatura na procu wynosi okolo 40-45 stopni... to twoje
to troche za duzo :(

po pierwsze sprawdz, czy plyta wykrywa procesor automatycznie a nie poprzez
taktowanie z ustawien recznych 133x10,5
po drugie sprawdz, czy nie masz szlifowanego proca (ale teraz juz takich
rzeczy chyba nie robia)

Fei Long