Re: ABIT KT7 RAID i transfer

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 21:49:48 MET

"Leszek" <leszek_at_comarland.pl> wrote in message
> Witma i prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu, który spędza mi sen z
powiek:
> Na płycie z tematu transfer 1 GB z jednej partycji na drugą zajmuje ok 10
> minut. Wydaje mi się, że to o wiele za długo.
> Dysk Fujitsu 40 GB 5400, dwie równe partycje.

Mam identyczny dysk, kopiowanie 1GB danych trwa od 3 do 10 (a nawet wiecej)
minut. Wszystko zalezy od tego jak dysk jest zdefragmentowany. Raz mialem
image plyty CD, cos ok. 600 MB, ktory mial khm... ponad 160000 fragmentow.
Nie dalo sie go nagrac na CD bo wystepowalo przepelnienie bufora przy
predkosci x8... pomogla defragmentacja dysku.
Sprawdz HD-Tachem wydajnosc jezeli wartosci sa "standardowe" czyli transfer
na poczatku ok. 35MB, koncu 19MB a czas dostepu gdzies kolo 15ms to zapewne
na dysku jest niezly smietnik...

> BIOS oryginalny, płyta w wersji 1.1
> Błagam o pomoc, bo klient mnie zamarudzi na śmierć.

Niech sobie klient wlaczy program defragmentujacy...

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android