Jaki dysk za 500 zł

Autor: Tomaszek (sq5csf_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 09:38:25 MET

Witam wszyskich. Chciałbym zasięgnąć opinii na temat dysku. Będzie on
współpracował (obecnie) z P100, choć w niedługim czasie planowana jest
rozbudowa kompa.
Jeśli chodzi o współprace P100 z dużymi dyskami to swego czasu współpracował
z dyskiem 30 GB bez najmniejszych problemów.

W tym oknie cenowym znalazłem:
1) IBM 20GB 7200/2MB
2) Seagate Barracuda IV 20BG 7200/2MB
3) Seagate U6 40 GB ???

Klasa dwóch pierwszych wydaje mi się podobna (no może technologicznie 2)
jest bardziej zaawansowana) , a ten ostatni to chyba jakiś starszy model.
Bardziej byłbym skołonny do zakupu 20GB Seagata. Jeśli ma ktoś na ten temat
jakieś zdanie to proszę o odpowiedz. Jak to mówią, mam swojego faworyta, ale
wolałbym go niezdradzać przed usłyszeniem Waszej opinii.
Pozdrawiam i dzięki.

--
Tomasz Czajczyński
      SQ5CSF