Re: Jaki dysk za 500 zł

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 10:25:33 MET

"Tomaszek" <sq5csf_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Jeśli chodzi o współprace P100 z dużymi dyskami to swego czasu
współpracował
> z dyskiem 30 GB bez najmniejszych problemów.

Nastepna granica jest przy 32GB.

> Klasa dwóch pierwszych wydaje mi się podobna (no może technologicznie 2)
> jest bardziej zaawansowana) , a ten ostatni to chyba jakiś starszy model.
> Bardziej byłbym skołonny do zakupu 20GB Seagata. Jeśli ma ktoś na ten
temat

Troche dziwne wyciagneles dyski 20/7200 oraz 40/5400
Zdecydj sie czy chcesz dysk wiekszy 5400 czy mniejszy 7200
Z tym ze roznice w szybkosci miedzy 5400 a 7200 nie zauwazysz w
zwyklym uzytkowaniu. A dyskow polecam maxtory.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!