Re: Jaki dysk za 500 zł

Autor: Krzysztof Kwaśniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 16:14:32 MET

Użytkownik "Tomaszek" <sq5csf_at_poczta.onet.pl>
> 1) IBM 20GB 7200/2MB
Ja bym polecił IBMa z serii ICL350xx. Sam używam 40 GB i polecam. IMHO 7200
rpm widać a trochę różnych HDD przeżuciłem.
Seagate nie polecam choć nie znam BIV ale inny model mi padł i w dodatku był
głośny i wolny.
Z dobrych dysków polecam Quantumy (nawet chyba bardziej niż IBMy)
Cichę, szybkie, mało awaryjne. (zwłaszcza Made in Japan a takie miałem)
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm