Re: Szukam update'a do Bios'u

Autor: fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 23:51:33 MET

(...)
> - Czy ktos moze mi wskazac archiwum bios'ow do tego chipsetu (moze jakies
> uniwersalne bez wskazania konkretnego producenta?!?)

Wątpię czy takie wogóle istnieją a to z prostej przyczyny: każdy Bios jest
pod konkretną płytę. A tak na marginesie to szkoda, bo jednolitość w tym
temacie bnyłaby pożądana.

> z opisem tego, co dany
> update zalatwia (takiego opisu nie bylo nawet do updatow intela- co
najmniej
> dziwne!?)

Aby zidentyfikować płytę, polecam stronę
http://www.bios.pnet.pl/info/iden.htm , sposób postępowania jest tam opisany
wręcz idealnie, nie mowy abyś sobie nie poradził. Skuteczność w zasadzie
100%.

--
Pozdrowienia: