Szukam update'a do Bios'u

Autor: Wojtek Rewaj (wrewaj_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 21:42:23 MET

Witam,

Szukam update do biosu plyty opartej na chipset'cie intela 430TX. Chodzi o
wsparcie dla dyskow >8.4GB (a konkretnie 41GB). Wszystko byloby dosc proste,
gdybym znal producenta :/ - problem polega na tym, ze jego nazwy nie ma
doslownie nigdzie (ani instrukcja, ani sama plyta). Wiem tylko, ze jest to
430TX 35833303.
Poniewaz nie znalazlem takiego modelu w archiwum Intela ( poza tym nie
podejrzewam tej firmy o ukrywanie swojej nazwy w instrukcji do produktu) -
pytanie:
- Czy ktos mial moze do czynienia z plyta o takim oznaczeniu (rok produkcji
97)?
- Czy ktos moze mi wskazac archiwum bios'ow do tego chipsetu (moze jakies
uniwersalne bez wskazania konkretnego producenta?!?) z opisem tego, co dany
update zalatwia (takiego opisu nie bylo nawet do updatow intela- co najmniej
dziwne!?)

Bede wdzieczny za wszelkie 'podpowiedzi',

Wojtek