Re: PixelView TV - pytanie do uzytkownikow

Autor: ebrom (ebrom_at_interia.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:11:05 MET

> u mnie siedza na tym samym, na 11
> dodatkowo jeszcze grafika, sieciowka, modem i hosty usb...
> wszystko sie odbywa w win2k

poniewaz udalo mi sie juz zmusic ta karte do dzialania, przynajmniej jezeli
idzie o wejscie video, to mam pytanie co do samego tunerka:
jak silny sygnal potrzebuje otrzymac tunerek, zeby normalnie wyszukal i
odtwarzal dany program? ja podlaczalem juz i kabel antent zbiorczej i antene
pokojowa i puszczalem sygnal z magnetowidu i jakosciowo cieniutko... ze
zbiorczej w zasadzie nic nie wykryl oprocz slabiutkiego sygnalu jednego
programu, z anteny pokojowej zlapal kilka programow ale b. slabej jakosci,
ale najgorsze ze nie zlapal sygnalu z magnetowidu...
czy to normalka i ta karta nadaje sie tylko do zgrywania i odbierania
sygnalu na wejsciach video, czy tez moze z moim tunerkim jest cos nie tak?

--
ebrom