Przeklamania podczas kopiowania_pakowania - dlaczego?

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 17:48:52 MET DST

    Hej,

No wlasnie. To tak informacyjnie podam dla tych co moze przelecieli wzrokiem
moje posty nt. zawieszania sie dysku w czasie pracy systemu. Doszedlem w
koncu
ze to moze zasilacz - tylko ze jego wymiana nic nie pomogla natomiast
znamienne
bylo to ze dysk zawieszal sie na wiosne parenasice razy, potem byly z 3 m-ce
spokoju u od lata coraz czesciej. Apogeum osiagnal w przeciagu ostantiego
miesiaca
kiedy nie zawsze bylem pewien ze skoncze to co zaczalem akurat robic
i sfinishowal 17 Octobera dokladnie w moje urodzinki - cholera jedna.
Jesli wiec komus nagle zacznie "odkladac" glowice w czasie pracy etc to
prawdop.
jest to poczatek konca.

Teraz mam 40 barracude i niby wszystko gra ale.... No wlasnie. Zauwazylem to
juz
przy poprzednim dysku - czasem wystepuja mi przeklamania przy kopiowaniu z
jednego dysku na drugi (backupowy seagate 6.5) tudziez przy pakowaniu
(zipem,
rarem whatever - robiac testowy rozpak wywala crc error).
Ktos mial taki problem czy wie skad to sie bierze? Nie jest tego duzo ale
trafilo
mi na pare plikow na 2-3 GB i akurat trafilo nawet "dobrze". Szczesciem
mialem
backup na drugim dysku - ale co....jesli nastepnym razem sie zbackupuje juz
bykiem i zastapi dobra kopie?

INF: SG barracudaIV 40gb, SG 6.5gb - na jednym kablu (moze wlasnie to?)
IDE0,
(oczywicie dzialaja na udma33 bo AsusP2B). Na IDE1 LGx32 i teac512EB.
Operacyjny - w2k.

Pozdrawiam,
Janusz