Re: Parametry monitora

Autor: Adam Zieliński (adamziel_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 18:48:24 MET DST

Użytkownik oleey <oleey_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qsb63$o62$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Parametry te to kolejno:
> (H) - odswierzanie poziome (horizontal)
> (V) - odswierzanie pionowe (vertical)
>
> Czy dobry? Tego nie wiem. W jakiej rozdzielczosci wyswietla te
> parametry? Jakie sa ustawienia monitora w menedzeze urzadzen? Byc moze
> da sie ustawic wieksza czestotliwosc odswierzania pionowego? Jak dla
> mnie to 75Hz to stanowczo za malo (mruga obraz). Napisz jakiej firmy
> jest ten monitor i jakie ma oznaczenie (bedzie na obudowie
> prawdopodobnie z tylu na naklejce).
> --
Witam ponownie!
Widze, ze troche zaspalem... , ale: monitor pracuje w rozdzielczosci
800x600, jest 15" - a z tylu ma nastepujace dane: Firma - DTS Technology co.
LTD, Model 1570, Made in China, Taiwan. Oznaczenia: FH: 30-70KHz, FV:
50-100Hz. Dodatkowe dane: This device complies with DHHS Radiation,
Preformance standarts, 21 CFR subchapter. Natomiast z przodu na obudowie
jest nazwa "Arcus".
W menadzerze urzadzen widnieje jako: Philips CM0200 (15C).
Nie wiem czy da sie wiecej cos zrobic, bo moja karta graficzna to: S3
Trio32/64PCI ( 2MB pamieci ). Wszystko pracuje w trybie "High Color (16
bitow), a szybkosc odswiezania ustawiona jest jako "optymalna" ( - sa
jeszcze dostepne: ustawienia domyslne karty, 56, 60, 72 i 75Hz ).
I co Wy na to?
Pozdrawiam.
Adam