Re: plyta do athlona

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 11:40:02 MET DST

"Kazimierz Ambrozkiewicz" <akazik_at_chello.pl> wrote in message

> A ty co? Kustosz muzealny, jak gosc kupuje nowego kompa to sie bedzie
> cofal do SDRAM-ow?

LOL
Po pierwsze:
Szczegulnie ze roznica wydajnosci miedzy sdr a ddr w wiekszosci
zastsowan jest _niezauwazalna_.
Po drugie:
Czy ja napisalem cos o sdr'ach? Problem ze zrozumieniem tresci?

> Roznice w cenach miedzy plytami gora do 100PLN i co?

To zaden argument. Zestaw komputerowy trzeba kompletowac z
mysla o zatsowaniach, a nie nowosciach na rynku. Roznice ta mozna
przeznaczyc na inne czesci gdzie roznica byla by warta wydanie
wiekszej sumy pieniendzy.

> On prosil zeby mu doradzic co jest dobre a nie bawic sie w PKO.

Zestaw mu potrzebny np. tylko do sprawdzanie poczty i internetu, a
ty mu polecasz rozwiazanie kt266a plus plyta "jakiejkolwiek firmy"
jako jedyne rozwiaznie.

> Jak nie masz zamiaru odpowiedziec na temat to se odpusc posty.

LOL
Znowu problem ze zrozumieniem tresc?

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!