Re: Celerona 533 KUPIE

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 17:06:28 MET DST

Krzysiek zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> A_co_mnie_to_obchodzi_to on zlamal netykiete i on powinien sie
> martwic jak usunac ten post. Jak to zrobi to juz mnie nie obchodz.

ROTFL jasne cuda zalatwiamy od reki, na rzeczy nie mozliwe prosimy 2 godzinki.
Ale oczywiscie Ty wiesz lepiej ;) Heh dac ludzia OE i juz mysla ze maja czytnik. Dac im funkcje
cancel i juz mysla ze mozna to uzywac kiedy i jak sie chce. Ciekawe jak niby ma skasowac?
Wlamac sie na te kilkaset serwerow news w polsce i dac rm
/var/spool/news/pl/comp/pecet/xxxxx.msg ? Wacpan zartujesz. Dla mnie EOT bo nie rozumiesz
zasad funkcjonowania czegos co sie nazywa cancelem.

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--