Re: Celerona 533 KUPIE

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 17:35:13 MET DST

marco" <usenet_at_marcoos.net> wrote in message

> ROTFL jasne cuda zalatwiamy od reki, na rzeczy nie mozliwe prosimy 2
> godzinki. Ale oczywiscie Ty wiesz lepiej ;) Heh dac ludzia OE i juz
> mysla ze maja czytnik. Dac im funkcje cancel i juz mysla ze mozna to
> uzywac kiedy i jak sie chce. Ciekawe jak niby ma skasowac?
> Wlamac sie na te kilkaset serwerow news w polsce i dac rm
> /var/spool/news/pl/comp/pecet/xxxxx.msg ? Wacpan zartujesz. Dla mnie
> EOT bo nie rozumiesz zasad funkcjonowania czegos co sie nazywa cancelem.

Zalosne to malo powiedziane i bardzo oklepane ale nic wiecej nie mozna
powiedziec o twoich tekstach. Czepiasz sie o zeczy ktore mnie kompletnie
nie obchodza i sa kompletnie niezwiazane z tematyka grupy. Zapewne
bardzo chciales sie popisac wiedza i powrzucac komus na grupie
ale niebardzo ci to wychodz wiec jesli chcesz pokazac sie na grupie to
wymysl cos lepszego np. jak ominac blokade mnoznika w celeronach to bylo
by juz cos i napewno zyskal bys jakis prestiz na grupie. Ale jeli nie
potrafisz
napisac czegos modrego oraz zwiazanego z tematyka grupy (jak bys nie
zauwazyl to grupa o hardwere, a nie o czytnikach news i kasowaniu
postow) to przynajmnie siedz cicho.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!