Re: Z innej beczki o DTLA 307030

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 11:06:21 MET DST

"borsuk" <borsuk_at_astercity.net> wrote in message

> Użytkownik "-=<<Krzysztof>>=-" <kjagiell_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
>
> Mam taki dysk ponad rok i chodzi bez zarzutu, w dodatku z kontrolerem
HP370,
> z którym, jak wyczytalem na grupie nie powinien wspolpracowac. Mysle, ze
> duzo padow powstaje w wynku podkrecania szyny PCI

Hi!!!
Tez mam taki dysk ponad rok napoczatku bylem przerazony ale chyba najgorsze
juz minelo jak by mial pasc to juz by to zrobil
lata na plycie asusa cusl 2 szyna na 40 od ponad roku wiec to chyba jednak
nie z przetaktowania one padaja tylko jakas wada konstrukcyjna

--
meka_at_polbox.com
Nikt nie urodzil sie bez placzu