Re: VIA SevicePack a plyta ZIDA BX98-3D

Autor: ketiv (ketiv_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 10:05:56 MET DST

Hmm. Odpowiem ci tak... Mialem taka plyte, ale po instalacji W98 SE, albo
Via Service Packów mialem duuuuuuzo zwisów (glównie na grach, ale nie
tylko). Pierwsza rzecza która zrobilem byl upgrade biosu (1.08, czy cos w
tym rodzaju) - czesciowo pomoglo, druga - zmiana OS-a. Na W95, 98 (pierwsza
edycja), Me, 2000 bylo w 100% ok.

Uzytkownik "dmocha" <dmocha_at_2com.pl> napisal w wiadomosci