VIA SevicePack a plyta ZIDA BX98-3D

Autor: dmocha (dmocha_at_2com.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 07:57:47 MET DST

Witam,
Na wstepie powiem, ze jestem od niedawna na tej grupie i
hardware nie jest moja najmocniejsza strona, wiec prosze nie
zbywajcie mnie odpowiedzia typu "poszukaj w archiwum".

Mam plyte ZIDA BX98-3D z dzwiekiem. W dolaczonej instrukcji jest
napisane, ze ma ona: "VIA VT82C691 PCI Chipset" a troche dalej jest
jeszcze wymieniony "VIA VT82C586B PCI/ISA IDE" moje pytanie:

Czy potrzebna jest instalacja VIA Service Pack-a a jesli tak to co z
niej wybrac?

W zalaczonej plycie CD mam tylko VIA IRQ Routing w wersji 1.3A

Jesli potrzebna jest ewentualnie informacja o konfiguracji:
Win 98 SE PL (chce przejsc na ME PL)
HDD 4.3GB ATA 66
RIVA 128ZX AGP
modem PCI

Prosze o pomoc.
ps. Nie odsylajcie mnie tez do strony ZIDA ani VIA bo moj angielski
jest niezbyt dobry.
Z gory dzieki za informacje.

--
pozdrawiam