Re: Krecenie durona - czy tylko grafit ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 07:43:18 MET DST

Użytkownik Pshemol <pshemol_at_irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r9e7a$ljq$1_at_news.onet.pl...
> Witam wszystkich
> Do tej pory wysylalem na ta grupe jedynie pytania
> Teraz chcialbym sie podzielic moimi spostrzezeniami dotyczacymi
podkrecania
> duronow
> W sumie to moj pierwszy AMD'ek i jeszcze przed kupnem uparlem sie ze musze
> sobie podkrecic
> wiec mam Durona 850 na SL75kav. Walczylem z podbiciem go do 1000MHz na fsb
> 133
> jakis tydzien. Zamalowalem mostki L1 tak jak trzeba miekkim olowkiem.
> [...]
nie by fachman z ciebie a jednak mało wiesz !!!!
misiu - mostki lączy się po to aby zmianiać mnożnik !!
a FSB to zawsze możesz sobie kręcić !!!
a i nie dziw sięze z 100MHz nie wstał na 133 - kurde az ta kdobrze to nie ma
!!
tylko nielicznym się zdaża !!
pozatym niezły z ciebie agent - kurde z lutownicą do proca !!!!