Re: Karta graficzna

Autor: Perun (perun_at_cad.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 13:50:57 MET DST

Raffa wrote:

> Użytkownik Perun <perun_at_cad.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9raqm9$crp$1_at_news.tpi.pl...

> nie a to dlaczego Elsa przed Asusem ???? a Leadtek Winfast na końcu ???

Jak nie pasuje, to możesz sobie kolejność zmienić. Asus'owi daję nr 1 za
solidność wykonania i wydajność, Elsa za jakość wyświetlanej grafiki,
Leadtek'a sprawdziłem też dobrze i nie ustępuje tamtym dwóm. Według mnie
każda z tych firm jest godna uwagi. Decydować może cena.

Nie polecam: Palit Daytona, Prolink (PixelViev), PowerColor...

> a Gainward gdzie ????

Nie miałem przyjemności obcować z tym produktem, dlategoteż nic nie piszę
na jego temat.

Pozdry

--
TRAKTOPEL POWERED