Krecenie durona - czy tylko grafit ?

Autor: Pshemol (pshemol_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 18:18:35 MET DST

Witam wszystkich
Do tej pory wysylalem na ta grupe jedynie pytania
Teraz chcialbym sie podzielic moimi spostrzezeniami dotyczacymi podkrecania
duronow
W sumie to moj pierwszy AMD'ek i jeszcze przed kupnem uparlem sie ze musze
sobie podkrecic
wiec mam Durona 850 na SL75kav. Walczylem z podbiciem go do 1000MHz na fsb
133
jakis tydzien. Zamalowalem mostki L1 tak jak trzeba miekkim olowkiem.
Ustawiena w biosie, zmiany napiecia i kicha po reboocie za kazdym raziem
"czarny ekran" :( . Poczytalem troche ze ten grafit z olowkow to nie jedyne
rozwiazanie na benchmark.pl jakis extremalista zaporoponowal ze mozna
przeciez zlutowac :-) Od razu zrobilem miniaturowy grot i zabralem sie do
lutowania ale hmm cos dupiata mialem lutownice bo nie grzala tak jak nalezy,
znowu nic :(
I wtedy wpadlem na niezly pomysl :
Wziac kawalek cyny najlepiej troche dluzszy lepiej sie trzyma,
zakonczyc go szpicem (kombinerkami czy nozem)
mozna podgrzac zapalniczka wtedy sie lepiej "wciera"
i ostroznie pocierac szpicem po mostkach
mozna sobie pomoc lupa i dobrym oswietleniem
Aha i jeszcze moje spostrzezenie co prawda troche mnie to zdziwilo
nie chcial mi proc dobrze chodzic, dopiero jak polaczylem tak samo mostkow
L7 od napiecia.
pozdrawiam i milego grzania procow :-)

pshemol
pshemol_at_irc.pl