Re: Karta graficzna

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Fri 26 Oct 2001 - 08:53:16 MET DST

> Zamierzam kupic karte graf:
> z procesorem  GeForce 2 Pro  GTS 32MB DDR TV out
> Jakiej firmy polecacie mi?
> Czy PixelView jest ok?
Raczej nie PixelView, po mimo atrakcyjnej ceny. Z doświadczenia polecam
Ci Winfasta GF2 Pro 32MB, na giełdzie (dwa tygonie temu) wyhaczyłem
go za 570zł z TV-outem.Standardowo ustawiony na 200/400,
ale bez problemu można go podkręcić na 250/460. Żadnych problemów w grach,
nawet po długim graniu. Elsę Gladiac mam kupioną dla kumpla i jeszcze nie
sprawdzałem jej w działaniu. Wizualnie raczej wrażenie lepsze robi
Winfast z tego względu, że poza wentylatorem mam duży radiator przykrywający
pamięci. Elsa ma tylko standartowy wentylator (w Komputroniku za 599).
Rafał