Re: Athlon 1.1@1.2 :)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 07:11:32 MET DST

Użytkownik Alti <alti_at_garbomania.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bd88fdf_at_news.vogel.pl...
> Czesc.
> Dlugo sie powstrzymywalem z kreceniem bo nie chcialo mi sie zdejmowac
> wentylatora zeby zamalowac mostki az wczoraj zaczalem sie bawic bez
> zamalowywania i..
> MSI K7T turbo , Athlon 1.1 / fsb200 (GF 2 GTS).
> W biosie zmienilem mnoznik z 11 na 11.5 pozniej na 12 i niestety nic.
> Pomyslalem ze to wina tych nieszczesnych mostkow ale pokusilo mnie zeby
> zmienic fsb na 110 ze 100 oryginalnych i mam 1210MHz;)) W 3dmarku2001 mam
> roznice z 3040 na 3210pts a z detkami 21.83 to 3310pts Niestety w sandrze
> [...]
no kurde najpierw piszesz ze nie chciało ci sią mostków zamalowywać a potem
ze nie wiesz dlaczego nie mozesz zmienić mnożnika ???????
no właśnie po to lączy się mostki L1 aby ominąć fabryczn a blokadę mnożnika
!!!
FSB zostaje do twojej dyspozycji !!! myśle ze spoko mozesz pojechać wyżej
z FSB !!!! moze i 133 (tylko w tedy wyłącz asynchroniczne taktowanie
pamięci !! (pewnie +33MHz)