Re: Problem z kartą PixelView TV Pro

Autor: Darek Kowalewski (_at_automex.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:41:31 MET DST

kordiusz wrote:

> Posiadam taką właśnie karte telewizyjną i mam problem z dźwiękiem, tzn.
> wizje mam pociągnientą z eurozłącza czinczem a fonie małym dzekiem (również
> z eurozłącza). Mój problem polega na tym, że przy takim połączeniu i
> ustawieniu źródła wideo w PixelView Station v4.28 na Composite IN z karty
> telewizyjnej na dźwiękowom wydostają się tylko szumy. Dźwięk słychać dopiero
> po przestawieniu żrudła wideo na wejście antenowe ale wtedy nie ma obrazu.
> Jeśli znacie rozwiązanie tego problemu pomóżcie.
> Za wszelkie propozycje z góry dziękuje.

Jezeli jest to nowa karta PV878P+ rev.9B lub rev.9D, to chyba wiem,
gdzie jest problem. Mam zaistalowana wersje 4.29 pod win98se,
ale po instalacji musialem _recznie_ zmienic model karty w plikach
konfiguracyjnych, zeby dzwiek zaczal dzialac poprawnie!
Ten sofware albo zle wykrywa karty rev.9X (byc moze tylko u mnie),
albo w ogole tego nie robi, bo domyslnie byly wpisy dla innych kart
(rev.4X). Chodzi tu o nastepujace dwa pliki:
   windows\tsctvfm.ini
   windows\tsctvfmo.ini
w ktorych w sekcji [Brooktree] musza byc nastepujace ustawienia:
Product=PV-BT878P+9X
ProductGet=PV-BT878P+9X

U mnie pomoglo :-)

--