Problem z kartą PixelView TV Pro

Autor: kordiusz (kordiusz_at_viper.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:12:27 MET DST

Posiadam taką właśnie karte telewizyjną i mam problem z dźwiękiem, tzn.
wizje mam pociągnientą z eurozłącza czinczem a fonie małym dzekiem (również
z eurozłącza). Mój problem polega na tym, że przy takim połączeniu i
ustawieniu źródła wideo w PixelView Station v4.28 na Composite IN z karty
telewizyjnej na dźwiękowom wydostają się tylko szumy. Dźwięk słychać dopiero
po przestawieniu żrudła wideo na wejście antenowe ale wtedy nie ma obrazu.
Jeśli znacie rozwiązanie tego problemu pomóżcie.
Za wszelkie propozycje z góry dziękuje.