tuner tv - PixelVew - co ze sterownikami?

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:24:28 MET DST

Witam!
Niech ktos mi powie, dlaczego firma Prolink olala uzytkownikow karty
PixelView PlayTVPro BT878 w/FM. Konkretnie chodzi mi o model w wersji rev.
2F, ktorego charakterystyczna cecha bylo podlaczenie specjalnego
rozgaleznika-pajaka, do ktorego dopiero podlaczalo sie cincha lub kabelek
s-video.
Do innych wersji tunerow tej firmy pojawily sie nowsze sterowniki, natomiast
do wyzej wymienionej do systemow Win98/Me stery sa nadal w wersji 4.10 - a
takie to dostalem razem z karta na plycie CD.
Na stronie Prolinka sa jakies stery do Win2000 o oznaczeniu 5.14 (i chwala
sie, ze sa to stery "NEW"), ale do innych wersji tunera sa tez juz stery o
wyzszych oznaczeniach.
Czy jedynym wyjsciem moze byc sprzedanie mojej karty i kupno nowej? Docelowo
byc moze bede chcial przejsc na WindowsaXP, ale nie bardzo wierze, ze
pojawia sie jakies dobre sterowniki do mojego tunera.
Probowalem zreszta pod WinXP (ktory mam na razie tylko tymczasowo)
zainstalowac te stery od Win2000 w wersji 5.14 i tv ogladac mozna, ale pilot
nie dziala - trzeba wylaczyc jego obsluge, poniewaz nie dosc ze nie dziala,
to jeszcze strasznie przymula program obslugi tunera.

A moze warto przejsc na produkt avera? Do averow jesli sie nie myle szybciej
pojawiaja sie nowe stery...

pozdrawiam
mac