Re: Czy ktos z was grzebie sie zawodowo w Epsonach??

Autor: #work=== (exidas_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 10:41:56 MET DST

> Mam smieszny (chociaz nie zawsze...) problem z atramentowkami.
> Najprawdopodobniej po czyszczeniu mechanizmu - byc moze po odpieciu
> glowicy pojawia sie pewien problem - wydruk czarny jest lekko rozjechany.

Jak widze problem z przesunieciem koloru czarnego dotknal nie tylko mnie.
Trafi mi sie EPSONIK Stylus 800 z tymi samymi objawami.
Serwis odpada poniewaz koszt uslugi przy dzisiejszych cenach nowych drukarek
jest delikatnie mowiac .....
Dlatego w najblizsza sobote rozbieram ustrojstwo no i zobaczymy. Problem
polega na prawidlowym tzn. rownoleglym ustawieniu
glowicy drukujacej w stosunku do kierunku ruchu karetki. Nie ma pewnosci jak
mocowana jest glowica w 800, wiem natomiast ze w nieco podobnej drukarce
EPSON 740 sama glowica jest mocowana do ruchomego koszyczka poprzez
plastikowe zaczepy ktore mogly sie wypiac podczas np ladowania nowego
atramentu lub czyszczenia.

Pozdrowienia
KrzysioMisio