Re: Czy ktos z was grzebie sie zawodowo w Epsonach??

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 10:23:55 MET DST

"#work===" <exidas_at_go2.pl> wrote in message

> Jak widze problem z przesunieciem koloru czarnego dotknal nie tylko mnie.
> Trafi mi sie EPSONIK Stylus 800 z tymi samymi objawami.
> Serwis odpada poniewaz koszt uslugi przy dzisiejszych cenach nowych
drukarek
> jest delikatnie mowiac .....
> Dlatego w najblizsza sobote rozbieram ustrojstwo no i zobaczymy. Problem
> polega na prawidlowym tzn. rownoleglym ustawieniu
> glowicy drukujacej w stosunku do kierunku ruchu karetki. Nie ma pewnosci
jak
> mocowana jest glowica w 800, wiem natomiast ze w nieco podobnej drukarce
> [...]

Nie jest to mozliwe - przesuniecie jest zawsze WZDLUZ osi ruchu..
po prostu czesc dysz zaczyna drukowac o ulamek sekundy za wczesnie
lub za pozno.

Pozdrowienia, Waldek.
waldemar.godel_at_telefon.pl, awago_at_silesia.top.pl
Jaroslaw Bauc (22.01.2001): "gospodarka jest w takim stanie, o jaki nam
chodzilo"